Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JanZbendny | użytkownik

imię i nazwiskoJan Zbendny adreswygląda na to, że kraków zarejestrowany14.01.2005 @17:22:31 ostatnio na stronie11.10.2016 @21:47:18























http://mouthstrappedinstatic.blogspot.com - szkicownik

Janie! dlaczego nie fotografujesz ludzi?






























kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemam, ale nie onet
digarty24 komentarze2548 posty na forum172 newsy1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~secondhead    22.05.2010 @19:43:23
rządzić to może Kapitan Planeta! Hołk
~kaazam    11.05.2010 @12:39:53
czesc Janie! chce widziec znow aktywnosc z Twojej strony, pzdr
~baan    08.04.2010 @00:03:47
gdzie są polecane, o co chodzi? :>
~myduo    09.03.2010 @12:05:25
:kłania się:
~piotrtasz    06.02.2010 @00:10:41
:piwo:
+maciejgapinski    27.01.2010 @18:24:30
właśnie dotarła

dzieki. zaczynam oględziny, ale raczej wszystko ok.
ostatnio edytowane: 2010-01-27 18:42:37
+maciejgapinski    26.01.2010 @21:45:08
zaczynam dreptać w miejscu
~bimsalabim    25.01.2010 @21:23:18
dzieki :>
~nikolaspociecha    12.12.2009 @19:21:42
zapraszam do mojej grupy pod nazwą "coronet i inne aparaty średniego lub dużego formatu" ja do twojej się zapisałemzapraszam!!!
_______
fotografuje ptaki
+janrogalo    08.12.2009 @21:27:51
czesc Jan jak leci?
!lukaszkus    17.11.2009 @22:47:26
jakoś tak do 6x7, żeby uspokoić
+konradjakubowski    17.11.2009 @02:48:45
wyslalem ci mejla
+konradjakubowski    16.11.2009 @21:59:00
whiskey kiedys pewnie wroci, musze tylko zrobic troche porzadkow tu i tam, ale narazie nie planuje nic w zastepstwie

obecnie pracuje nad uaktualniona wersja strony glownej, gdzie przedstawie selekcje wszystkiego co ciekawszego wyprodukowalem przez ostatnie pare lat. o ile w ogole cos tam wyprodukowalem, sam juz nie pamietam nawet
~bimsalabim    10.10.2009 @16:16:16
heh prosze bardzo po prostu bardzo dobre foty masz w galerii pzdr
~kazecepe84    10.09.2009 @20:35:05
problem może być z oc.... ale jak przebrnąbyś przez rejestracje na zółte blachy( rzeczoznawcy urzedy itd... ) to myśle ze nie było by problemow. Obecnie wersja coupe w bdb stanie stoi ok 25 tysiecy. Pytanie jaka tam jest wersja silnikowa i wyposażeniowa..... ale pomijajac ten fakt, jest to samochod kultowy, rzadki, zwracjacy uwage. Mam nadzieje że kiedyś takiego bede miał do jazdy na niedzielne wypady.
~kinga86restauro    09.09.2009 @23:34:30
jeszcze raz szczerze dziękuje
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kazecepe84    09.09.2009 @22:37:09
to smutne.... ale jakby nie patrzeć to taki kwitnący obiekt bedzie kosztował minimum 6,5....jak odpali to wiecej.
~kinga86restauro    09.09.2009 @22:15:41
Panie Janku jak ja się zrewanżuje?myślam że nikt się nie zgłosi
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @21:50:49
starsznie się ciesze
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @21:42:57
bez flesza bardzo zamazane?
Jasiu wyśli prosze co masz ja sobie to obrobie i tak bo potem to drukuje dla siebie
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @21:15:17
Panie Jasiu to prawda dużę to jest,,,spis treści i szukanie,,,no ja się jej nie dorobiłam, więc tylko pozazdrościć moge
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @21:11:13
zakłady, kto w nich pracował, pozerzy, wszystko na ten temt, altany fotograficzne
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @21:05:47
Janku , Panie Jasiu ja to potrzebuje na dziś, jutro( oj w sumie to szybko))
Fotki stron poswieczonych zakłada fotograficznym , Disderi itp, pierwsze fotki, coś o zakładach
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @20:54:33
wyskakuje mi że jest Pan zablokowany i priv nie dochodzi
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
~kinga86restauro    09.09.2009 @20:53:43
Witam Pana!

Nie mam tej książki a szukam kilku rzeczy z których zrobie przypisy do pracy.
Może zrobi mi Pan kilka zdjęc stron, które poswięcone są temtyce związaniej z footgrafią zakładową. Chodzi mi o historie pierwszych studiów fotograficznych, opisy pracy, wystoje , rekwizyty,,,wszystko co jest na ten temat. Fotografia wyzytówkowa Disderi itp. Jeśli jest coś o budowie zakładów.
Bardzo o to prosze jeśli jest Pan wstanie coś na ten temat mi przesłać na email strasznie mnie Pan uratuje. Pozdrawiam

_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
_______
I to dzięki tym Polkom co rządzą wami w Krakowie...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 60 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt